vrijdag 6 juni 2014

Peren jam met speculaas kruiden

Peren jam met speculaas kruiden .

Ooit zag ik het ergens staan in een winkel , dit leek mijn wel wat dus vandaar dat je dat dan ook niet zo snel vergeet .
Dit is de derde keer dat ik het maakt en het is mijn en vele met mij favoriete jam .
Ik kook 1 kilo schoongemaakte handperen op 1 kilo suiker als de peren zacht zijn gekookt haal ik de staafmixer er door suiker erbij even laten koken en 2 eetlepels speculaas kruiden nog even koken en in de potten maar .


1 opmerking:

  1. Hi! I would like to share your recipes on our site. Making your content available to our users would increase the visits to your blog and we would happy to have your nice images and recipes with us :). If you like the idea, please, visit Volrecepten.be. You will find a link with the instructions in the Top Blogs section.
    Hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen